Ohjeita

Peruutusehdot ja ohjeita varaukseen

Varaa aina aika, johon varmasti kerkeätte.  Jos pääsettekin tulemaan aikaisemmin, aina voi soittaa liikkeelle ja kysyä sopiiko tulla aiemmin. Toivoisimme, että ripsiajalle saavuttaisiin 5-10 min aikaisemmin, jotta olette varmasti ajoissa paikalla.

Palveluun on varattu tietty aika ja tekijä ei ole velvollinen tekemään ylimääräistä työtä, jos saavutte myöhässä ajallenne. Tekijä on velvollinen odottamaan 20 min, jos ette siihen mennessä ole saapuneet paikalle, on tekijä oikeutettu lähtemään ja veloitamme 100% peruuttamattomasta ajasta. Mikäli jostain syystä tiedätte myöhästyvänne, ilmoitattehan asiasta heti puhelimitse tai tekstiviestillä.

Varausta tehdessäsi olet asiakkaana vastuussa, että täytät tietosi oikein. Mikäli sähköposti osoite on kirjoitettu väärin ei varausvahvistus tule sinulle perille. Vaikka vahvistus ei tulisi, varaus tallentuu meidän järjestelmäämme. Mikäli et ole varma tuliko varaus perille, ole yhteydessä meihin. Jos jätät saapumatta ajallesi sen takia ettei vahvistus tullut, veloitamme 100% palvelun hinnasta. Emme siis ole vastuussa siitä kirjoitatko tietosi oikein.

Mikäli työssämme tulee jotain moitittavaa, on meillä käytössä viikon takuuhuolto. Takuuhuollon tulee tapahtua viikon sisään edellisestä palvelusta. Takuuhuollossa korjataan ainoastaan virheelliset kohdat, ei tehdä kokonaan uutta työtä. Tekijällä on aina oikeus tehdä takuuhuolto, ennen kuin voimme keskustella rahojen palautuksesta. Mikäli asiakas ei halua antaa mahdollisuutta takuuhuoltoon, emme ole velvollisia palauttamaan rahoja.

Ettehän saavu liikkeeseemme kipeänä. Poikkeustapauksissa varauksenne voi SIIRTÄÄ veloituksetta, vaikka peruutus tulisi 24h sisällä. Kuitenkin jos ette saavu seuraavalle siirretyllekään ajallenne, on meillä oikeus veloittaa palvelu, vaikka tässä tilanteessa peruutus tulisi ajoissa. Käyttehän siis siirretyn ajan. Muuten 24h sisään tulleista peruutuksista veloitamme 50% palvelun hinnasta.

Jos ripsiä on jäljellä vähemmän kuin 1/3 , veloitamme uusien ripsien hinnan. Tässä tapauksessa varausta tehdessä, kannattaa varata suoraan uudet ripsienpidennykset.
Jos ette ole varma mikä huolto on oikea, on aina parempi varata pidempi huolto. Pystymme kassalla veloittamaan vähemmän, mikäli pidempää aikaa ei tarvita.

Pikahuolto on tarkoitettu ripsille, jotka ei välttämättä vielä huoltoa edes tarvitse. Tämä huolto soveltuu esimerkiksi ennen juhlia ripsien täydentämiseksi. Pikahuoltoon soveltuvista ripsistä ei huomaa suurta eroa täysiin ripsiin. Pikahuollossa emme irroita ylikasvaneita ripsiä. Pikahuollon aika viikkoina on alle 2 viikkoa.

Riittävän pitkän huollon valitseminen on tärkeää, jotta saamme parhaan mahdollisen tuloksen. Jos huolto on liian lyhyt, emme välttämättä saa tehtyä ripsiä täyteen tai irrotettua vanhoja ylikasvaneita ripsiä. 

Ripsienpidennysten puhdistus

Ripsien puhtaus vaikuttaa huomattavasti ripsien pysyvyyteen. Muistattehan pestä ripsenne ennen huoltoon saapumista ripsille tarkoitetulla puhdistusvaahdolla. Mikäli ette ehdi suorittamaan pesua ennen liikkeelle saapumista, liikkeen wc-tilasta löytyy siihen tarkoitettu puhdistusvaahto ja pyyhkeen saatte työntekijältämme.

Ripsienpidennysten pesuohjeet vaiheittan

Pese ripset vähintään kerran päivässä niille tarkoitetulla puhdistusvaahdolla. Pese ripset aina noin tunti ennen huoltoon tuloa puhdistusvaahdolla.

1. Aloita ripsien pesu kastelemalla pidennykset vedellä.

2. Levitä puhdistuvaahto sormilla varoen ripsien tyveen ja pituuksille. Voit käyttää myös              puhdistusharjaa apuna. 

3. Hiero vaahtoa hellästi ripsien tyveen.

4. Huuhtele huolellisesti vedellä. Kuivaa varovasti painellen pyyhkeellä tai paperilla.

5. Kun pidennykset ovat kuivuneet harjaa ne läpi puhtaalla ripsiharjalla. Huolla pidennyksiä säännöllisesti.

6. Ettehän käytä pidennyksien kanssa ripsiväriä tai nestemäistä eyelineriä.

Uusiin ripsiin tullessa, saavu mieluiten ilman meikkiä, ripset puhtaina ripsiväristä ja muusta meikistä.